¿CÓM AUGMENTAR ELS INGRESSOS DEL MEU CLUB DE KORFBAL?

La Federació Catalana de Korfbal va organitzar el passat 23 de gener el primer taller de treball: ¿CÓM AUGMENTAR ELS INGRESSOS DEL MEU CLUB DE KORFBAL?

En aquest taller es van presentar diferents conceptes clau del Marketing on-line: prosumers, Marketing viral, gamificació, gestió dela confiança,.. però sobretot, es van presentar els següents productes, orientats a que els clubs els puguin implantar:

1. Botiga ON-LINE. Com implantar una botiga on-line sense cap inversió pel Club.

2. JO SÓC SOCI:  producte destinat a augmentar e valor de la quota de soci, tractant el soci com a micropatrocinador per tal d’augmentar le nombre de socis del club sense necessitat de ser jugadors / pares.

3. PATROCINI SOCIAL ROI: producte de patrocini basat en la utilització de la interacció en les xarxes socials per generar retorn en la inversió del patrocinador.

4. CLUB ADOLESCENT: programa esportiu de lleure pels adolescents orientat a fomentar la salut, educació i ocupació dels joves

Atlas Sport Consulting us conviden a la  sessió de treball dirigida per Óscar Garcia, director de Atlas Sport Consulting.

La sessió va ser dirigida per Òscar Garcia Figueras (@ogaatlas) director d’Atlas Sport Consultig i va comptar amb la presència dels clubs: Vallparadís, Montcada, Lloret, així com membres de la Federació.

Es pot consultar el contingut de la sessió de treball a: http://prezi.com/mzhx3wxu44zu/?utm_campaign=share&utm_medium=copy


Iguament s’ha creat una revista digital per seguir els continguts: http://flip.it/HpAu7 




Comentarios

Entradas populares